חן לוטן - וובלט - מאנשי השנה 2025
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית

ראיון עם חן לוטן חביב, מנכ"לית וובלט במגזין אנשי השנה 2025                                  

וובלט - טכנולוגיה עם ערך
 
חברת WEBLET, המפתחת אפליקציה לניהול אנשי שטח ושרשרת אספקה נרתמה לסייע ללקוחותיה בעזרת הכנסת פיצ''רים חכמים שאפשרו להם לעשות יותר עם פחות. יכולותיה הפכו קריטיות ב-2024 עם השקת אופטימיזציה מבוססת AI למסלולים, קווי הפצה ושירות, שסייעו לחברות גדולות לעמוד ביעדיהן והצגת פתרונות לוגיסטיים באמצעות אפליקציותB2B . המנכ"לית חן לוטן חביב מסבירה איך הפכה כל מכשול לאתגר | כתב ומראיין - אסף לבנון ידיעות אחרונות

"זו הייתה שנה בה הצלחנו לעמוד בביקושי הלקוחות למרות המלחמה, לספק להם חידושים טכנולוגיים פונקציונליים, כולל שימוש בבינה מלאכותית ולתת ערך משמעותי. תחום המכירות וההפצה עבר השנה שינויים רבים וכתוצאה מכך דרש מאיתנו לפתח ולהטמיע פתרונות טכנולוגיים חדשניים. היה עלינו לעשות זאת במהירות, תוך שמירה על איכות גבוהה". כך מסכמת את השנה חן לוטן חביב, מנכ"לית WEBLET   , חברה המפתחת אפליקציית מדף רחבה למטרת מחשוב אנשי שטח, תכנון עבודתם ומעקב אחר ביצועיהם.

"מבחינה עסקית, זו הייתה שנה מוצלחת, על אף השלכות של חרבות ברזל. נכנסנו לתחומים חדשים, הרחבנו את תחומי עיסוקינו והצלחנו להגדיל משמעותית את מחזור המכירות. סיפקנו תחת קורת גג אחת מגוון רחב של פתרונות Mobile ואופטימיזציה ללקוחותינו, בוורטיקלים שונים. 
מבחינה רגשית - זו הייתה שנה של רכבת הרים. גם עובדינו וגם לקוחותינו חוו משברים גדולים ואנחנו עשינו כל מאמץ כדי לספק כתף תומכת. כשמדובר בלקוחות, התאמצנו לייצר עבורם ערך משמעותי יותר מתמיד, כדי להרגיש שעזרנו להם בדרך שלנו".

כיצד זה בא לידי ביטוי?
אתן לך דוגמא: לדברי חברת סנו, "היינו גורם מכריע בהשגת יעדי החברה בתחום ההפצה, כתוצאה ממענה מהיר לדרישות המשתנות של החברה. קיצרנו את זמני סגירת סבב ההפצה וקבלת המסלול הירוק"
בנוסף, הצלחנו לספק ללקוחותינו בטווח של ימים בודדים מערכות אופטימיזציה מסלולים -  TMS הכוללות בינה מלאכותית. מערכות אלו אפשרו התייעלות משמעותית בכל תהליכי האספקה: חסכו במשאיות, בזמן ובעלויות המשלוחים, בכוח אדם פקידותי ושיפרו את זמני האספקה. 
מלבד מהירות ה-Delivery, מה היו האתגרים הבולטים השנה?
"היה אתגר בלהעביר לקוחות לעולם המובייל והדיגיטל בטווח קצר, במציאות מורכבת וקשה. יש לנו הרבה לקוחות מהדרום ומהצפון. מצד אחד הרגשנו ברי מזל על כך שהם קשובים ומוכנים להתרכז בפרויקטים של אופטימיזציה וחדשנות, אך מצד שני נדרשנו למלא ביצירתיות ובמקצועיות גם את צד הלקוח בפרויקט, בזמן שאינו זמין לנו.......
.... 

לראיון המלא לחצו פה
 
מתעניינים באפליקציית AI  לניהול ההפצה ואנשי השטח?
אפליציית וובלט B2B לטכנאי שטח, ליסינג, מפיצים, מתקינים, אנשי שירות וסוכני מכירות, תומכת ב TMS ,PreSale ,VanSale אופטימיזציה,נהגים POD, טכנאים, מתקינים, ליקוטים, שינועים ועוד.  וובלט גם מספקת מענה לקופה רושמת – עמדת מכירה חכמה, שעון נוכחות, שירות גבייה וקבלות, סליקת אשראי וסריקת צ‘קים.
 צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 

"וובלט - טכנולוגיה עם ערך"

בינואר  2025 פורסם בידיעות אחרונות מגזין המנהלים 2025 של ישראל, המנהלים שעשו את שנת 2024 אופטימית הרבה יותר. 
חן לוטן חביב, מנכ"לית חברת וובלט  התראיינה במגזין אנשי השנה 2025,  לרגל השקת מערכת אופטימיזציה מבוססת AI למסלולים, קווי הפצה ושירות. בראיון היא נשאלה מה היא מתכננת לשנת 2025. "השנה למדתי שמי שיראה באתגר הזדמנות לצמיחה, ירים את הראש, יגיב במהירות למציאות המשתנה, ידע לקבל החלטות אמיצות, יחפש פתרונות יצירתיים וימשיך קדימה בסטנדרטים הגבוהים ביותר גם ברגעי משבר -  יוכל לצמוח, לשבור תקרות זכוכית ולהתפתח הן בפן האישי והן בפן המקצועי." אנו מצרפים לכם פה את תקציר הראיון 

 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי   מדיניות פרטיות 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 4, קומה 28
מצדה 7 בני ברק, מיקוד 5126112
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי    שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
GDPR