3 חשיבות מודל פריסה בשטח
בעת בחירת התוכנה, מנהלי שירות שטח צריכים לשקול כיצד היא תתפרס ולהחליט מה יעבוד בצורה המיטבית ביותר עבור הארגון שלהם. על פי גרטנר, הפופולאריות של מודלי תוכנה בענן הולכת וגוברת בקרב מנהלי צוותי שירות שטח. אלו האחרונים מעריכים נוחות, פשטות וחיסכון בעלויות, אשר מתקבלים בעת שימוש בתוכנות מבוססות ענן.
4 פלטפורמות ידידותיות
ביצוע מטלות שירות שטח כרוך לעיתים קרובות בשימוש באפליקציות ERP ו-CRM, כך שיש חשיבות הולכת וגדלה לבחירת תוכנה המתקשרת בצורה יעילה עם מערכות אחרות. לפי הדוח של חברת גרטנר, הספקים החזקים ביותר הם אלה שיכולים לעבוד בקלות וביעילות עם אפליקציות עסקיות שונות.
5 עקבו אחר טכנולוגיות מתפתחות
אמנם טכנולוגיות ענן ומובייל מניעות כרגע את השוק, אבל חשוב לשמור על קשר עם טכנולוגיות חדשות המתפתחות לאחרונה, כגון האינטרנט של הדברים, מכשירים לבישים ואפילו הדפסה בתלת מימד. מנהלים חכמים ידאגו להתעדכן בנעשה במחקר ופיתוח אצל הספקים, כדי לנצל הזדמנויות לרתום מגמות אלה ליתרון יחסי בשוק.
6 תפיסה חדשה - שירות "יזום"
אנשי שירות וטכנאים זקוקים ליותר מאשר כלים טכנולוגיים בסיסיים. יש לצייד את העובדים בכלים תומכי מכירות אשר יסייעו להם לבצע שירות "יזום", דהיינו לחתור למכירות, וכפועל יוצא לתרום לפיתוח עסקי.
תוכנה התומכת במכירות מאפשרת לאנשי המכירות, השירות, הבקרים והטכנאים לבצע up-sell ו- cross-sell.
העסק נהנה מהגדלת הרווחיות עם אותו היקף של כוח אדם, ללא הגדלת ההוצאות.
7 שימור הלקוחות
בחירת תוכנה לניהול אנשי שטח יכולה להשפיע בצורה דרמטית על השורה התחתונה: מעבר להגדלת המכירות, תוכנה מתאימה עשויה לתרום משמעותית לשירות הלקוחות. המחקר מצא כי שיפור של 5 אחוזים בתוצאות שימור לקוחות תרם לגידול של כ-25 אחוזים ברווחיות. השקעה בשימור לקוחות לבד תספק תשואה גבוהה ביותר.
עשו את המתמטיקה, זה יכול להיות מאיר עיניים!
האתגר האמיתי המוצב בפתחו של ספק שירות הינו לספק ללקוח רמה גבוהה יותר של שירות בדרך כלשהי. בזכות הטכנולוגיה, איש השטח מעניק ללקוח רמה גבוהה יותר של שירות, בניגוד ליצירת הכנסות נוספות - למרות שהתוצאה היא לעתים קרובות בדיוק את זה.
לסיכום: אין צורך לבקש מאיש השטח לעשות משהו שונה באופן משמעותי. יש לצייד אותו בכלים המתאימים, להנחות אותו לפקוח עין, לשוחח עם הלקוח, להכיר קצת יותר את מטרותיו, צרכיו וכאביו ולאחר מכן להביא לתשומת לבו של הלקוח, כי החברה יכולה לעזור.
לאנשי השירות יש את הקרבה הרבה ביותר ללקוחות, וגם יש להם את הידע ומומחיות על הטכנולוגיה של החברה ואת היכולות.
ספקו לעובדים שלכם כלים ומיומנויות לבצע מכירות וכפועל יוצא, הללו יתרמו לפיתוח עסקי.
מתעניינים בתוכנה לניהול טכנאי שטח, אנשי שירות וסוכני מכירות על גבי טאבלטים?
הגעתם למקום הנכון! Weblet הינה המערכת החדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות.
צרו עימנו קשר ללא התחייבות !