טאבלט להפקת תעודות משלוח והזמנות ולניהול אנשי שירות ושטח
הורידו את המדריך >>
כל השאלות שעליכם לשאול את ספק האפליקציה
בטרם אתם רוכשים אפליקציה לניהול אנשי שטח
English / עברית
רוצים שהעסק ימריא?
מתן שירות בשטח דורש יכולת תגובה מהירה. לכן חשוב שהתוכנה למנהלים ואנשי צוות בשטח, תעבוד ללא דופי על גבי מכשירי מובייל מגוונים

מהפכת המובייל שינתה בעשור האחרון את האופן בו אנו חיים ועובדים. חידושים טכנולוגיים החלו לחלחל גם לעסקים. על פי חברת המחקר גרטנר, מנהלי שירות ומנהלים של עובדי שטח אשר מבקשים לייעל תהליכים ולספק שירות לקוחות איכותי, רצוי שיאמצו את הטכנולוגיות החדשות ויעבדו על טאבלטים וסמארטפונים. אפליקציית וובלט שלנו מממשת את כל היתרונות הגלומים בכך.

טבלטים להפקת תעודות משלוח והזמנות ולניהול אנשי שטח                                                                         
שבעה טרנדים מובילים שמנהלי שירות ומנהלים של עובדי שטח חייבים להכיר                                                                                                                            

הדו"ח השנתי לניהול אנשי שטח ושירות של חברת המחקר גרטנר, בדק את הפתרונות החדשים בתחום וסימן את הטרנדים המובילים שכדאי למנהלים להכיר (דוח גרטנר) על מנת לסייע לארגון להמריא. אפליקציית וובלט שלנו מממשת את מלוא היתרונות הגלומים בטרנדים אלו.

1  מובייל הוא חובה

בימים אלו אי אפשר להתעלם מחשיבותן של יכולות מובייל חזקות להעצמת השירות בשטח. תפעול תוכנה שלא הותאמה למכשירי מובייל, תהפוך לטרחה עבור כל מי שעובד בדרך, מחוץ למשרד. 
צוותי שטח זקוקים לאפליקציות מובייל בתפקוד גבוה. כאלו שתספקנה להם כלים קריטיים כגון ניהול מלאי, ניהול מכירות, מסמכים, תעודות משלוח וחשבוניות, צילומים, הדפסות, ניווט ועוד, כך מצוין בדוח של חברת גרטנר. תוכנות WEB מתקדמות, רצוי מבוססות HTML-5,  יעניקו לצוותים שלכם גישה נוחה לתוכנה מכל מכשיר שהוא.

2  הישארו מחוברים – בכל מקום, בכל זמן

מתן שירות בשטח דורש תיאום תמידי ויכולת תגובה מהירה. לכן חשוב שהתוכנה בה משתמשים מנהלים ואנשי צוות בשטח, תעבוד ללא דופי על גבי מכשירי מובייל מגוונים. הקפידו שתתקשר בצורה חלקה עם כל השירותים והפונקציות המשלימות, כגון שידור הזמנות מהשטח, קבלת הנחיות מן המרכז, משלוח הודעות, עדכוני מבצעים בזמן אמת ועוד. 
חשוב שהטכנולוגיה תפעל בצורה אמינה גם בהיעדר אינטרנט (תפעל ב-offline   ולא רק ב-online .)
בחירת תוכנה מוצלחת לניהול אנשי שטח
3  חשיבות מודל פריסה בשטח

בעת בחירת התוכנה, מנהלי שירות שטח צריכים לשקול כיצד היא תתפרס ולהחליט מה יעבוד בצורה המיטבית ביותר עבור הארגון שלהם. על פי גרטנר, הפופולאריות של מודלי תוכנה בענן הולכת וגוברת בקרב מנהלי צוותי שירות שטח. אלו האחרונים מעריכים נוחות, פשטות וחיסכון בעלויות, אשר מתקבלים בעת שימוש בתוכנות מבוססות ענן. 

4  פלטפורמות ידידותיות 

ביצוע מטלות שירות שטח כרוך לעיתים קרובות בשימוש באפליקציות ERP ו-CRM, כך שיש חשיבות הולכת וגדלה לבחירת תוכנה המתקשרת בצורה יעילה עם מערכות אחרות. לפי הדוח של חברת גרטנר, הספקים החזקים ביותר הם אלה שיכולים לעבוד בקלות וביעילות עם אפליקציות עסקיות שונות.

5  עקבו אחר טכנולוגיות מתפתחות

אמנם טכנולוגיות ענן ומובייל מניעות כרגע את השוק, אבל חשוב לשמור על קשר עם טכנולוגיות חדשות המתפתחות לאחרונה, כגון האינטרנט של הדברים, מכשירים לבישים ואפילו הדפסה בתלת מימד. מנהלים חכמים ידאגו להתעדכן בנעשה במחקר ופיתוח אצל הספקים, כדי לנצל הזדמנויות לרתום מגמות אלה ליתרון יחסי בשוק.  

6  תפיסה חדשה - שירות "יזום" 

אנשי שירות וטכנאים זקוקים ליותר מאשר כלים טכנולוגיים בסיסיים. יש לצייד את העובדים בכלים תומכי מכירות אשר יסייעו להם לבצע  שירות "יזום", דהיינו לחתור למכירות, וכפועל יוצא לתרום לפיתוח עסקי. 
תוכנה התומכת במכירות מאפשרת לאנשי המכירות, השירות, הבקרים  והטכנאים לבצע up-sell  ו- cross-sell. 
העסק נהנה מהגדלת הרווחיות עם אותו היקף של כוח אדם, ללא הגדלת ההוצאות. 

7  שימור הלקוחות 

בחירת תוכנה לניהול אנשי שטח יכולה להשפיע בצורה דרמטית על השורה התחתונה: מעבר להגדלת המכירות, תוכנה מתאימה עשויה לתרום משמעותית לשירות הלקוחות. המחקר מצא כי שיפור של 5 אחוזים בתוצאות שימור לקוחות תרם לגידול של כ-25  אחוזים ברווחיות. השקעה בשימור לקוחות לבד תספק  תשואה גבוהה ביותר.  
עשו את המתמטיקה, זה יכול להיות מאיר עיניים! 
האתגר האמיתי המוצב בפתחו של ספק שירות הינו לספק ללקוח רמה גבוהה יותר של שירות בדרך כלשהי.  בזכות הטכנולוגיה, איש השטח מעניק ללקוח רמה גבוהה יותר של שירות, בניגוד ליצירת הכנסות נוספות - למרות שהתוצאה היא לעתים קרובות בדיוק את זה. 

 
לסיכום: אין צורך לבקש מאיש השטח לעשות משהו שונה באופן משמעותי.  יש לצייד אותו בכלים המתאימים, להנחות אותו לפקוח עין, לשוחח עם הלקוח, להכיר קצת יותר את מטרותיו, צרכיו וכאביו  ולאחר מכן להביא לתשומת לבו של הלקוח, כי החברה יכולה לעזור.
לאנשי השירות יש את הקרבה הרבה ביותר ללקוחות, וגם יש להם את הידע ומומחיות על הטכנולוגיה של החברה ואת היכולות.
ספקו לעובדים שלכם כלים ומיומנויות לבצע מכירות וכפועל יוצא, הללו יתרמו לפיתוח עסקי.


מתעניינים בתוכנה לניהול טכנאי שטח, אנשי שירות וסוכני מכירות על גבי טאבלטים?
הגעתם למקום הנכון! 
Weblet הינה המערכת החדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות.
צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
 
כל הזכויות שמורות לוובלט בע:מ. .אין להעתיק מהאתר ללא רשות בעל זכות היוצרים. הגנת זכות היוצרים חלה על כל צורת ביטוי   מדיניות פרטיות 
FacebookLinkedin
פרטי התקשרות -  וובלט​ - WEBLET
כתובתנו: מגדלי בסר 4, קומה 28
מצדה 7 בני ברק, מיקוד 5126112
טלפון: 03-6160808
פקס: 03-6160202
דוא"ל: info@weblet.co.il
WAZE: וובלט-WEBLET -אפליקציה לאנשי    שטח
או לחילופין נווטו אל :  
קישור ל WAZE 
GDPR