2 ניידות
עבודה בתחום השירות מטבעה שחלק ניכר ממנה מתבצע בשטח. שימוש בשירותי ענן מביא ערך מוסף לאפליקציות המיועדות לעובדים בשטח. בין אם מדובר בטכנאי שירות, נהגים, מפיצים, סוכני מכירות או מתקינים, בין אם מבוצעות פעולות בשטח כגון בקרות ודיווחים, מילוי טפסים בשטח, מכירה VAN SALE , שיגור , שינוע רכבים, ניהול ליסינג , אבטחה , שמירה , הפצה ועוד, לכל אלו צרכים משותפים: יש לציידם בגישה לאפליקציה ולמידע הרלוונטי מכל מקום ומכל מכשיר נייד. כך גם למנהלים שלהם. שירותי הענן מאפשרים נגישות לנתונים החיוניים ותומכים במשלוח עדכונים חוזרים באורח מיידי למערכות הליבה של הארגון. ההזמנות, החיובים ושאר התזמונים מתעדכנים בזמן אמת.
עובדים שניתנת להם האפשרות לגשת לנתונים מכל מקום בשטח, ללא קשר למיקום, חווים שביעות רצון גבוהה יותר ומעורבות רבה יותר בעבודתם הודות לשימוש בשירותי הענן. שירותי הענן אף משפרים את שיתוף הפעולה במצב שבו המנהלים והעובדים נמצאים במקומות שונים. הואיל וכל אחד יכול לקבל גישה למידע הנחוץ מכל מיקום, אנשים יכולים לעבוד יחד בקלות ולהשלים את משימותיהם במהירות וביעילות רבה יותר.
3 חיסכון כספי
הקמת תשתיות וציוד הולם יכולה להיות יקרה למדי. הדבר דורש לבצע השקעות משמעותיות בשרתים, באחסון, בתשתיות תקשורת, באבטחה, בשטח ריצפה ועוד - שלא לדבר על עלויות הפיקוח, התחזוקה והשמירה של המערכות.
עם פתרון המבוסס על ענן, כל התשתית נמצאת בענן, מה שמפחית את עלויות התשתיות בצורה משמעותית. בענן כל התשתית כולל שטח הריצפה, גיבויי החשמל , תשתית התקשורת ועוד , משותפת למספר חברות ומשתמשים, תוך עלויות נמוכות יחסית.
אם הינכם מיישמים אפליקציית מובייל באתר החברה, לא רק שהיא דורשת השקעה כספית משמעותית בחומרה ובתוכנה, אלא אף מצריכה השקעת זמן רבה. עליכם לחקור ולבחור את השרתים הנכונים, ללמוד את החידושים בנושא האחסון, לשכנע את השותפים וההנהלה, ובהמשך הדרך לדאוג לעדכונים שוטפים, ניטור, בדיקות, גיבויים ותחזוקה שוטפת. שירותי ענן חוסכים לך את הזמן וכאב הראש.
4 SLA
הענן הוא גם אמין למדי, שכן התשתיות בו לעתים קרובות עוצמתיות יותר מאלו המקובלות בחברות השונות. מתקני האחסון עומדים בטנדרטים גבוהים מאד כולל רמת המיגון, האבטחה והשרידות שלהם. הצהרה זו מהווה חדשות טובות עבור חברות שירות אשר נושאות בהתחייבויות וב- SLA ללקוחותיהם. במצב של נפילת תקשורת בארגון שלא מיישם פתרון ענן, טכנאי השטח לא יוכלו לעמוד בדרישות השירות. אבל עם שימוש בענן, אנשי השטח יכולים תמיד לגשת לאפליקציה ולהמשיך לספק שירות רציף. בשירותי ענן פחות סיכוי להיכשל.
לסיכום:
הפעלת אפליקצייה לאנשי שטח על גבי ענן לא רק מייעלת את העסק שלכם, אלא אף חוסכת לכם זמן וכסף, עם היתרון הנוסף של יכולת הגדלת משאבים עונתית לפי הצורך.
עסקים מכל הסוגים משתמשים בענן, וחברות המעניקות שירות בשטח מצטרפות למגמה גם הן. הישארו תחרותיים בתעשייה שלכם ושפרו את הפרודוקטיביות עם פתרון מבוסס ענן.
מתעניינים באפליקציה לניהול טכנאי שטח, ליסינג, מפיצים, מתקינים, אנשי שירות וסוכני מכירות אשר שייכת לדור חדש זה ?
הגעתם למקום הנכון! האפליקציה שלנו פועלת בטכנולוגיית Progressive Web Apps והינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
לכתבות נוספות בבלוג שלנו