כך, תוך כדי הימצאות בשטח, יוכלו הטכנאים לקבל הנחיות למי לספק שירות ובאיזה סדר. כל זאת בצורה נוחה ופשוטה. בנוסף אפליקציית WEBLET מציגה גם את היסטורית הטיפולים בלקוח ובמכשיר הנמצא בשירות. הטכנאי יכול לקבל בזמן אמת את כל המידע הרלוונטי כדי לבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר.
כאשר הטכנאי מסיים את עבודתו, הנתונים אודות השירות שסיפק מועברים בזמן אמת לתוכנה הארגונית לצורך עדכון הקריאות הפתוחות. הנהלת החברה יכולה לצפות בזמן אמת ולקבל תמונת מצב עדכנית על הנעשה בשטח באמצעות מודול הניהול ("עמדת מנהל") של וובלט. התוכנה מספקת מידע והשוואה בין יעדים לביצועים.
תוכנת WEBLET לניהול טכנאים מרחוק כוללת מודול GPS לייעול סדר הנסיעה.
בנוסף מאפשרת המערכת להשתמש במצלמה של הטאבלט, לסרוק ברקודים, לחתום בחתימת ידו ועוד. היא אף מכילה קטלוג עשיר ומפורט של מוצרי החברה, אותו יכול הטכנאי להציג בפני הלקוח. תוכנת ניהול שירות הטכנאים כוללת מחולל דוח"ות BI.
מערכת WEBLET עובדת בצורה היברידית (תומכת במצב און-ליין וגם באוף-ליין במצב בו אין תקשורת). אם הטכנאי נמצא באיזור שאיננו מאפשר גישה לרשת האינטרנט, עדיין יוצג בפניו כל המידע שהוא זקוק לו על גבי הטאבלט, דבר שיאפשר לו לבצע את עבודתו כהלכה.
תוכנת ניהול קריאות השירות והטכנאים פועלת על גבי שירותי ענן ובכך הינה יעילה וחוסכת משאבים .
יתר על כן, WEBLET הינה אפליקציה לניהול אנשי שטח, שירות וטכנאים אשר עובדת ב-Cross-Platform על גבי כל מערכות ההפעלה והטאבלטים (iOs, אנדרואיד, אייפד וכד') ובנוסף גם במחשב השולחני.