מרכיבים בתוכנת ניהול אנשי שטח
תוכנת ניהול סוכני שטח הינה מגוונת מאוד על פי רוב. מקובל שתתמוך במגוון הפעילויות של הארגון (ERP). בין הפעילויות ניתן להצביע על קבלת קריאות שרות וטיפול יעיל ומהיר בהן, רישום הזמנות ושיגורם למטה החברה, הנפקת תעודות משלוח וחשבוניות בשטח, התעדכנות במבצעים, ביצוע גבייה , תצוגת קטלוגים / אלבומי תמונות כולל מוצרים נלווים ומשלימים ,ועוד מגוון רחב של יישומים.
בין הפונקציות הנפוצות אפשר למצוא גם תמיכה ב GPS ומפות , צילום מוצרים והכנסתם לקטלוג, חתימה דיגיטאלית , הדפסת מסמכים בשטח, גביה באשראי ועוד.
רצוי שמערכת כזו תתמוך בתהליכי בקרה, דיווחים, ניתוחי BI ומידע ניהולי מרכז.
קישוריות לתוכנה הארגונית ERP
אפליקציה לניהול אנשי שטח לא תהיה אפקטיבית ללא קישוריות עם התוכנה הארגונית ERP הפעילה בחברה. מדובר על הצורך לקבל ולשלוח מידע ממטה החברה לשטח וחזרה. תהליך זה צריך להתבצע אוטומאטית ברקע, גם בהיעדר אינטרנט ותקשורת סלולאריות. קישוריות כזאת הינה תנאי הכרחי להצלחת האפליקציה.
החופש לבחור ציוד וטכנולוגיות
עם ההתפתחות הטכנולוגית הכוח עובר למשתמשים ומאפשר להם לבחור ציוד מגוון ללא מגבלות. כך למשל ניתן לבחור כיום להפעיל את אותה אפליקציה על טאבלט עם מערכת הפעלה אנדרואיד של גוגל, על אייפון עם מערכת הפעלה IOS של אפל וגם על סמרטפון עם מערכת הפעלה ווינדוס של מיקרוסופט. זאת ועוד, את אותה אפליקציה ניתן להפעיל לא רק בטבלטים אלא גם מהמשרד או מהבית ב PC שולחני מסורתי עם עכבר ומקלדת – מהפכה של ממש !!.
על ROI ויתרונות אפליקציות מובייל לניהול סוכנים, סוקרים וטכנאים
הטמעת מסופונים וטאבלטים לניהול אנשי שטח תניב לעסק תועלות רבות בתחום שיפור השירות. היא תוזיל עלויות, תצמצם בזבוז משאבים וכפועל יוצא מכל אלו – תתרום להגדלת ההכנסות. מעקב אחר חברות שהטמיעו תוכנות אלו מצביע על החזר השקעה תוך מספר חודשים!
משלוחים יעילים לשטח
אפליקציית ניהול סוכני שטח מייעלת אל שלבי המשלוח לשטח. המערכת מאפשרת לנהל את האנשים, החלפים והמידע אל המקום הנכון ובזמן הקצר ביותר.
במידה ומדובר בטכנאים למשל, הללו מגיעים אל היעד כשבידיהם טאבלט המכיל את הידע והניסיון הדרוש. למנהלים שלהם יש נגישות טובה יותר לכל פעילויותיהם. כל זה שווה הרבה כסף!
צמצום טעויות למינימום
יתרונות אלו של האפליקציה תורמים לצמצום אי ההבנות והתקלות עד למינימום, דבר שמסייע לשיפור השירות ומונע הפסדים כספיים .
שיפור יכולת הניהול
מערכת טובה לניהול סוכני שטח מעניקה למנהלים במרכז גישה ישירה אל אנשי השטח וליומני עבודה. יש בידיהם יכולת להשגיח ולפקח על המתרחש באופן מדויק ואפקטיבי.
המערכת מאפשרת למנהלים לדעת מה מצב המלאי בכל רכב שירות, לבדוק לאן כל עובד נוסע, לנבא עלויות עתידיות של משאבים. הם מסוגלים בזכותה לזהות אי התאמה בין מידע חזוי על שימוש במשאבים אל מול המצב העדכני.
מנהלי העסק, המנכ"לים, מנהלי מכירות ומנהלי השירות מתעדכנים בכל רגע במתרחש.
האפליקציה מציגה בפניהם גם גרפים השוואתיים שמראים את העמידה ביעדים וכתוצאה מכך יכולים להשפיע על האירועים במשך היום ובזמן אמת.
מניעת טעויות באספקה
ניהול משופר של המלאי אשר מוצג באייפד או באנדרואיד מצמצם טעויות וביקורים נוספים ומיותרים אצל הלקוח. לטכנאים בשטח יש אפשרות לגשת אונליין אל מערכת הנתונים של החברה ולקבל עזרה בזמן אמיתי בפתרון בעיות.
בקרה ופיקוח
תוכנת מתקדמת לניהול סוכנים כוללת על פי רוב מנגנון אשר מסייע לסוכני השטח לנהל רישום עדכני על מצב הלקוחות. כמו כן, ניתן לעקוב אחר אירועים לא צפויים כמו מחלות של עובד, משאית שהתקלקלה או משימות שהתארכו יתר על המידה.
ייצור הזדמנויות מכירה חדשות
שירותי המובייל מעניקים לסוכני השטח יכולות מכירה משודרגות: הם מציגים בפני הסוכנים הודעות אודות מבצעים ומוצרים משלימים ומנחים אותם להציע אותם ללקוחות. כך הם מעניקים להם יכולת לבצע UPSALE ולהגביר את המכירות.
שיפור השירות
כל הנ"ל תורם להעלאת רמת השירות, בזכות דיוק של מידע ומשאבים. הואיל והתוכנה מבצעת תכנון אוטומטי ויעיל של מסלולי הנסיעה של הטכנאים, אזי אין איחורים ואין אי הבנות לגבי אספקה. מניעת טעויות מהווה גם היא גורם משמעותי בשביעות רצון הלקוחות.
לתשומת ליבכם: ביקור מוצלח אצל לקוח מוריד עלויות עתידיות, משפר את שביעות רצונו ונאמנותו של הלקוח. יתר על כן, היכולת לצפות בנתוני מלאי מדויקים בשטח משפרת באופן משמעותי את השירות ללקוח וכמובן מוזילה עלויות עתידיות.
טכנאים יכולים להתייעץ עם טכנאים אחרים אונליין, לדבר עם האחראי שלהם בלי לעזוב את המקום ולפתור בעיות באופן מיידי ומהיר.
ניהול יעיל של כוח אדם
אפליקציית ניהול אנשי שטח משחררת כוח אדם לעבודות אחרות.
המערכות כוללות על פי רוב התראות אשר חוסכות עבודה בלתי יעילה. בנוסף, אפליקציה כזו מספקת מידע ואנליזה של כל פעילויות עובדי השטח, דבר המאפשר למנהל לבדוק ולבקר מה כל עובד עשה, לבקר ולשפר תהליכים.
נראות העסק
עסק אשר עובדיו משתמשים בטאבלטים נתפס כעסק חדשני ויעיל.
תמונות מוכרות ! תמונה שווה אלף מילים
מכירות תוך שימוש באלבום או בקטלוג תמונות מגביר את המכירות. אפליקציות האייפד ידועות בתצוגה המרהיבה של התמונות. המוצרים המוצגים על מסך האייפד חדים והצבעים עזים וברורים. ניתן להמחיש, לסובב ולהציג תמונות בזוויות שונות באיכות גבוהה ביותר ובתלת מימד. מודול גלריית התמונות של אפליקציות ניהול המכירות יחזיר את השקעתו במהירות בשל היותו גורם משמעותי בעידוד המכירות.
לסיכום: השכילו לנצל את השינויים שעובר עולם המובייל לטובת מינוף העסק שלכם.
הטמעת מערכות ניידות לניהול העסק מעניק גמישות רבה יותר של ניהול. כפי שראינו יש לנו יתרונות רבים. החיבור למרכז (בין אם באינטרנט ובין אם ב – offline ) הקיים בטאבלטים מקשר את אנשי השטח בצורה מיידית אל המשרדים, הלקוחות ואל המידע הנדרש להם.
האם אתם עסק קטן מידי עבור שירותי מובייל בשטח? אתם טועים!
שירותי ענן זמינים לעסקים קטנים במחירי עלות נמוכים מאוד. הממצאים מראים שגם חנויות קטנות (עד 10 עובדים) אשר מוכנות להטמיע את התשתית המבוססת על שירותי הענן יפיקו תועלת משימוש באפליקציית הניהול.
עסקים רבים אשר הטמיעו את המערכת שלנו מעידים על כך שההחזר על ההשקעה ((ROI גבוה. התועלות העיקריות הן בהוזלת עלויות, ייעול והכנסה נוספת.
מתעניינים בתוכנה לניהול טכנאי שטח, אנשי שירות וסוכני מכירות על גבי טאבלטים? הגעתם למקום הנכון! Weblet הינה המערכת החדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !