מסיבה זו חשוב שתמצו את כל מה שהדיגיטל והמובייל מציעים לכם. תתייעלו, תחסכו בכוח אדם והחשוב מכל תשפרו את שביעות רצון הלקוחות. אלו האחרונים יחסכו זמן יתייעלו גם הם. שכן הלקוח ידע כאמור מתי בדיוק יגיע אליו הנהג, משך הזמן שיטפלו בו יתקצר, הוא ישוחרר מהר יותר ויחסוך משאבים.
מובייל הופך את חייהם של כולם לקלים יותר
אם תציידו את נציגיכם באפליקציות מובייל יעודיות, החיים של כולם יהיו קלים יותר:
חייו של העובד אשר שוכר את הרכב יהיו קלים יותר, שכן כפי שצויין לא יצטרך להמתין לנציג בלי סוף ויחווה שירות יעיל, קצר ומכבד.
גם חייכם שלכם כמנהלי חברת ליסינג יהיו קלים יותר: אתם תיהנו מיכולות ה - GPS של האפליקציה, המבצעת חישוב מרחק וזמן הגעה, כמו גם אופטימיזציה. תוכלו לעקוב אחרי מיקום נציגיכם במפה. במידת הצורך תוכלו לשנות את משימותיהם ממש במהלך היום לטובת הלקוחות ובכך לשפר את הביצועים.
ובכלל אפליקציית המובייל WEBLET תקטין את המאמץ שידרש ללקוחות כדי ליצור קשר עימכם . הדיגיטל יקל על כולם ושביעות הרצון תגבר.
המובייל הינו הצהרה על העסק שלכם
שירות הלקוחות שלכם משקף את כל העסק. בצדק או שלא בצדק, אנשים מניחים שאם הוא טוב או רע, אזי המוצר או השירות שלכם גם הוא כזה. כבעלי עסק, עליכם לאמץ את אותה הגישה: להקצות משאבים לקראת מעבר למובייל לטובת צוות התפעול שלכם בדיוק כפי שהייתם עושים כדי לטפח את המכירות.
המובייל הינו הצהרה של חדשנות ויעילות, כזו הסוללת את הדרך ופותחת דלתות לשותפויות חדשות, לשיתופי פעולה ולהזדמנויות עיסקיות.
החזר השקעה
על אף שהמטרה המוצהרת פה הינה שיפור שירות הלקוחות, יש לציין כי וובלט מחזירה את ההשקעה בה במהירות, בשל העובדה שהנציגים יכולים לבצע כמות גדולה יותר של משימות יומיות ובכך להגדיל את ההכנסות. השליטה והבקרה שיש לכם על הנהגים בזמן אמיתי, כולל מיקומים במפה, מאפשרת ניהול יעיל וקפדני.
יישום אפליקציית WEBLET מצמצמת את הבעיות הכרוכות במתן שירות בענף תובעני כל כך, ומונעת את כל הסוגיות המשפטיות שמתעוררות בעיקבות עבודה ידנית, וזה שווה זהב.
ללקוחות יש תמיד חלופות
נטיה לחסוך במשאבים ובהשקעה בחדשנות בתחום של שירות לקוחות הינה אסטרטגיה מסוכנת. תמיד ימצא מתחרה שיעשה את ההפך. אם לא תשקיעו בחדשנות אתם מסתכנים שתישארו מאחור.
יתר על כן , זכרו כי עלויות שימור הלקוחות הקיימים פחותה בהרבה מן המחיר הכרוך בגיוס חדשים. לקוחות נאמנים שווים עד פי עשרה מאשר עלות הרכישה הראשונה שלהם. אם תיצרו שירות מוכוון לקוחות , ההשקעה הכרוכה במעבר לחדשנות תחזיר את עצמה.
לסיכום
לאור כל היתרונות שצויינו פה, מעבר לאפליקציית מובייל מבטא אסטרטגיה שיווקית ריווחית. יתרונות הדיגיטל גלויים לעיניו של כל לקוח ולקוח. המלצה מפה לאוזן היא הגביע הקדוש של השיווק. האפקט של שירות לקוחות איכותי וחדשני סופו לתרום משמעותית לצמיחת החברה ולגידול בשורת הרווח.
מתעניינים באפליקציה לניהול טכנאי שטח, ליסינג, מפיצים, מתקינים, אנשי שירות וסוכני מכירות אשר שייכת לדור חדש זה ?
הגעתם למקום הנכון! האפליקציה שלנו פועלת בטכנולוגיית Progressive Web Apps והינה אפליקציה חדשנית לניהול טכנאים, קריאות שירות ונותני שירות. צרו עימנו קשר ללא התחייבות !
לכתבות נוספות בבלוג שלנו