אפליקציית WEBLET לענף הרכב והתחבורה מאפשרת לחברות הליסינג וההשכרה לנהל את מערך הנהגים והשרות, את ניהול שינוע הרכבים, לשפר ולייעל את השירות ללקוחות ולהגביר את רמת שביעות רצונם.
בין משתמשיה נמנות חברות ליסינג, יבואי רכב, חברות השכרה, חברות צמיגים, נותני שירותים לענף הרכב ועוד. היישומים של WEBLET לענף הרכב כוללים הן יישומי B2B והן יישומי B2C . האפליקציה תומכת בין יתר במודול מכירת רכבים, מודול Inspection Pre Delivery , מודול שינועי רכבים, מודול חילוצים, מודול קבלה ומסירת רכבים למוסך , מודול שטיפות ועוד. כל המודולים מבוססים על שירותי מיקום GPS וכוללים הצגת אירועים ומשימותOn-Line על המפה. הצגת כל אנשי השטח על מפה מאפשרת הקצאה מושכלת של משימות ואת ביצוען במהירות וביעילות תוך שיפור השרות הן ללקוחות והן למטה החברה.
בין הבולטות בחברות הרכב המשתמשות באפליקציית WELET נמנות: AVIS, ELDAN, Lease Operate, UTI, Lease4u, UMI, קרסו מוטורס, מכשירי תנועה ועוד. לכל המודולים של האפליקציה קיימים ממשקים מוכנים לתוכנות הארגוניות, ל- ERP ול- CRM.
לדברי מנהלי החברות, הפעלת WEBLET תרמה להתחדשות והתייעלות, לחסכון בכוח אדם ולהגדלת המכירות ב כ 20%.
אפליקצית וובלט כוללת תהליכים מובנים למכירת רכבים וחתימה על חוזה רכישה. בנוסף תומכת האפליקציה בתהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים של מסירת רכב והחזרתו, שינועי רכבים, ביצוע טיפולים, תיקון נזקים, רחיצות ושטיפות, סיום עיסקה ועוד. המערכת מנצלת את יתרונות מכשירי המובייל, וככל שמדובר בהחזרת רכבים, המערכת מאפשרת לסמן נזקים על גבי רכב שנמסר או נכנס למוסך.
בנוסף לתהליכי B2B כנ"ל, האפליקציה כוללת תהליכי B2C המאפשרים ללקוחות החברה לתקשר עימה באמצעות האפליקציה במקום טלפונית. ניתן בין היתר לקבוע מועד לטיפול, להזמין שירותי חילוץ, לתאם תור לטסט (מבחן שנתי) ועוד. כל אלו מייעלים את עבודת מוקדי השירות.
מן הראוי לציין כי ענף הרכב ניצב בפני אתגרים כלכליים וטכנולוגיים ופועל באחד מן הענפים התחרותיים ביותר בעולם. הדבר המחייב יד על הדופק ככל שמדובר בהתייעלות ובשירותיות.
אפליקצית WEBLET לניהול חברות ליסינג, השכרה ונותני שירותי רכב כוללת מגוון מודולים:
תוכנת WEBLET מאפשרת לחברות הליסינג לנהל את מערך הנהגים והשרות, את ניהול שינוע הרכבים, לשפר ולייעל את השירות ללקוחות ולהגביר את רמת שביעות רצונם.
האפליקציה נועדה לשרת את אנשי השטח ואת מנהלי השירות ותומכת בכל שלבי הטיפול, החל מקריאת השירות, דרך שיבוץ נהג וכלה במתן השרות ללקוח במהירות וביעילות לשביעות רצונו. השרות מתבצע ע"י הנהגים אנשי שטח המצויידים בטאבלטים / סמרטפונים בהם מוצגים סידור העבודה ורשימת הקריאות. תוצאות הטיפול / ביקור משודרות אל מטה החברה ואל ה-ERP. הנהלת החברה יכולה לצפות בכל רגע בנעשה בשטח באמצעות אתר web של התוכנה.
מודול שינועים לניהול שינוע הרכבים
תהליך מסירה והחזרה של רכבי הליסינג וההשכרה ללקוחות כולל שינועם למוסכים וחזרה , עבר שינוי משמעותי משיטת עבודה עם טפסים וניירת, לעבודה עם WEBLET . עשרות אלפי משימות השינוע ביום מתבצעות מעתה באפליקציה ביעילות גבוהה ובחיסכון בכוח אדם, בין היתר בזכות שרותי המיקום . מנהלי המערכת רואים על גבי מפה מיקום של כל נהג בON LINE ובכך יכולים לייעל את עבודת השינוע ולהזניק את הנהגים למשימות ואירועים הקרובים והדחופים.
לא רק חברות הרכב נהנות מהאפליקציה אלא גם הלקוחות שלהם. הם מקבלים SMS שהנהג בדרך אליהם, כל תהליך השרות התייעל ובמקום 30-40 דקות לאירוע של החלפת רכב, נעשה השרות באפליקציה תוך 10-15 דקות בלבד כולל חתימות, צילומי הרכב, משלוח מייל וכל שאר האדמיניסטרציה.
מודול מכירות לניהול מכירת רכבים ומשאיות
תהליך של מכירת רכבים ומשאיות שפעל עד כה בשיטה ידנית, עבר מהפכה בהפעלת WEBLET. מעתה, במקום ניירת מרובה, טלפונים למטה החברה לברור מלאי ומחירים, פקסים למחלקה משפטית לחתימת חוזים ועוד – הכל מתבצע במהירות בטאבלט ללא צורך בברורים כלשהם. איש המכירות מקבל את כל המידע הנחוץ לו לצורך ביצוע המכירה, יכול להציג ללקוח את הרכבים הזמינים ומחיריהם כולל תוספות ומועדי אספקה.איש המכירות מפיק חשבונית מס עם תנאי התשלום כפי שנקבעו עם הלקוח. בסיום העסקה איש המכירות מחתים את הלקוח על חוזה מכירה בטאבלט , גובה את כספי המקדמה ושולח ללקוח במייל את ההזמנה החתומה עם כל פרטיה, את החשבונית ואת הקבלה.
מודול חילוצים לניהול שירותי דרך
נועד לטיפול בכל שלבי הטיפול החל מקריאה לחילוץ, דרך שיבוץ ניידת שירות וכלה במתן השרות ללקוח במהירות וביעילות לשביעות רצונו.
המודול משולב B2B ו B2C . מאות אלפי הנהגים בעלי ביטוח רכב נזקקים מידי פעם לשרותי חילוץ. בשיטה הישנה הם היו מתקשרים למוקד שרות אשר היה מראיין אותם ומאתר ספק / גרר קרוב. עם המעבר לשימוש ב WEBLET אין יותר צורך להתקשר למוקד אלא להיכנס לאפליקציה ולרשום את פרטי התקלה. האפליקציה מזהה את מיקום הנהג התקוע, מנחה אותו מה לרשום ושואלת שאלות מנחות אודות התקלה ברכב. תוך דקות הנהג מקבל חיווי באפליקציה על מיקום הספק / גרר אשר בדרך אליו ומציג את התקדמותו על גבי מפה. תהליך זה שיפר גם את השרות לנהג, גם חסך כח אדם במוקד, וגם ייעל את עבודת הספקים / גוררים שנשלחים למשימות החילוץ. באמצעות האפליקציה אפשר גם לקבוע תור לטיפול ברכב , תור לטסט או לכל שרות אחר הנדרש מחברת הרכב.
מודול קבלת ומסירת רכבים, טיפולים ושטיפות
אפליקציית WEBLET מאפשרת לארגון לנהל את מערך קבלת ומסירת רכבים כולל טיפולים ושטיפות , לשפר ולייעל את התהליכים ואת רמת שביעות רצון המחלקות. האפליקציה תומכת בכל מחלקות הארגון, בתהליכי PDI > Pre Delivery Inspection ובמוסך . האפליקציה מאפשרת ביו היתר, לרשום את סוג הטיפול הרצוי, לבחור מיקום, לרשום הערות ולבחור גורם חיוב. הגורם המבצע מדווח התחלת טיפול , יכול לצלם את הרכב, לרשום הערות, לבחור סיבת אי ביצוע ולדווח על סיום בצורה נוחה ויעילה. בעזרת האפליקציה יכול הארגון לנהל ולבקר את כל תהליכי הטיפולים בשטח בזמן אמת ולהתייעל בהתאם לצורך.
מודול B2C - נועד ללקוחותיכם, אלו האחרונים אינם צריכים יותר להתקשר על מנת לבצע תיאום לשירות.לקוחותיכם עצמם רושמים את בקשותיהם ישר באפליקציה מכל מקום ובכל זמן, והבקשות זורמות ישירות למשרדי החברה.
מודול משאיות - מיועד למשווקים וליבואני משאיות. האפליקציה מלווה את נציגי החברה בכל השלבים הלוגיסטיים והפיננסיים של מכירת משאיות עד לסיום המוצלח של חתימה על הסכם הרכישה.
מודול צמיגים - מודול לחברות שיווק ויבוא צמיגים. האפליקציה תומכת בתהליך B2B של מכירת צמיגים על ידי היבואן או המשווק ללקוחותיו שהינם מוסכים ופנצ'ריות.