מודול החילוצים משולב B2B ו B2C.
מאות אלפי הנהגים בעלי ביטוח רכב נזקקים מידי פעם לשרותי חילוץ. בשיטה הישנה הם היו מתקשרים למוקד שרות אשר היה מראיין אותם ומאתר ספק / גרר קרוב. עם המעבר לשימוש ב WEBLET אין יותר צורך להתקשר למוקד אלא להיכנס לאפליקציה ולרשום את פרטי התקלה. האפליקציה מזהה את מיקום הנהג התקוע, מנחה אותו מה לרשום ושואלת שאלות מנחות אודות התקלה ברכב. תוך דקות הנהג מקבל חיווי באפליקציה על מיקום הספק / גרר אשר בדרך אליו ומציג את התקדמותו על גבי מפה. תהליך זה שיפר גם את השרות לנהג, גם חסך כח אדם במוקד, וגם ייעל את עבודת הספקים / גוררים שנשלחים למשימות החילוץ. באמצעות האפליקציה אפשר גם לקבוע תור לטיפול ברכב , תור לטסט או לכל שרות אחר הנדרש מחברת הרכב.
מודול מחלצים נועד לשרת את אנשי השטח ואת מנהלי השירות ותומך בכל שלבי הטיפול החל מקריאה לחילוץ, דרך שיבוץ ניידת שירות וכלה במתן השרות ללקוח במהירות וביעילות לשביעות רצונו.
השרות מתבצע ע"י מחלצים המצויידים בטאבלט / סמרטפון בהם מוצגים סידור עבודה ורשימת משימות. תוצאות הטיפול / חילוץ משודרות למטה החברה ול ERP.
הנהלת החברה יכולה לצפות בכל רגע בנעשה בשטח באמצעות אתר web של האפליקציה.
בנוסף, האפליקציה כוללת מתן חיווי ללקוח ביחס לתהליך החילוץ בזמן אמת באמצעות SMS
האפליקציה תומכת בתהליכים של חברות הבאים על גבי טאבלט או SmartPhone-ים.